سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه شبکه ارتباطی تلفن همراه در روستا‌های دشت آزادگان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از افزایش، توسعه و بهینه سازی ظرفیت سایت‌های تلفن همراه روستاهای دشت آزادگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطات سیار روستا‌های دشت آزادگان با نصب و راه اندازی تجهیزات جدید و افزایش ظرفیت سایت‌های تلفن همراه توسعه و بهینه سازی شد.

او افزود: در ادامه عملیات توسعه ارتباطات سیار، با افزایش، نصب و راه اندازی تجهیزات بر روی دکل‌های تلفن همراه کوت سید نعیم، شهرک شهید بهشتی و دهلاویه، پوشش شبکه قسمت زیادی از شمال کوت سید نعیم و جاده دسترسی به شهر حمیدیه، پوشش مساحت وسیعی از شهرک شهید بهشتی، روستا‌های حنظله، جلیزی عبدالرضا، مطیعات، صنگور حنظله و همچنین پوشش آنتن دهی در روستای سید ناصر و جاده دهلاویه به سمت شهرک صنعتی دشت آزادگان، تقویت و بهینه سازی شد.

فلاح زاده بیان داشت: با انجام این عملیات نیز روستا‌های حسن حاجی و سید خلف به شبکه وسیع تلفن همراه متصل شد و ساکنان این روستا‌ها از نعمت شبکه پر سرعت و گسترده همراه اول برخوردار شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: تقویت و گسترش شبکه سیار به منظور ایجاد توازن ارتباطی بین شهر‌ها، روستا‌ها و بهره مندی روستاییان از نعمت شبکه همراه اول و با هدف ارائه خدمات و کاهش مشکلات آنها، از جمله اهداف پروژه باز طراحی توسعه سیار دانست.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.