سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران صورت گرفت؛

سیگنالهای مثبت محسن هاشمی برای شرکت در انتخابات/ تا فشار نباشد ثبت نام نمی کنم

عضو شورای شهر تهران گفت: من هنوز بر تصمیم خودم تاکید دارم که تا فشاری نباشد ثبت نام نکنم، اما اگر از من خواسته شود که شرکت کنم، دریغ نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز با ٢ اعتراض فرمانداری نسبت به ٢ مصوبه شورای شهر آغاز شد.

وی ادامه داد: اولین مصوبه مربوط به پسماند و دومین مصوبه مربوط به حصار کارگاهی بود که اعتراض فرمانداری تایید شد و ما هم براساس قانون جدید هم کار خود را ادامه می‌دهیم.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص کاندیدا شدنش در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما منتظر هستیم که جبهه اصلاحات ایران، بر اساس برنامه‌های ارائه شده تصمیم نهائی را بگیرد و به کاندیدا‌ها اعلام کند.

هاشمی گفت: من هنوز بر تصمیم خودم تاکید دارم که تا فشاری نباشد ثبت نام نکنم، اما اگر از من خواسته شود که شرکت کنم، دریغ نمی‌کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۲۰:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
حتما باید زور و فشار رو سرتون باشه تا یه کاری بکنید !!! شما فردا اگه شدیت رئیس جمهور چگونه می خواهید مملکت داری کنید !!! بنظرمان برای حل و فصل مسائل و مصائب و مشکلات داخلی ملت و خارجی می گویید من تا فشار و زور نباشه کاری نمی کنم !!! پبگو چرا انقدر آلودگی و ترافیک پایتخت مداوم بالا است و ایشون کاری نمی کنه منتظر فشار می مونه !!! ای عجب مش رجب !!! مسئولینو باش !!! . بلا به دور . والسلام و صلوات التماس دعا .
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نع نع نععععععععع.