سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان:

۱۱۶ نقطه حادثه‌ خیز در استان همدان وجود دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از وجود ۱۱۶ نقطه حادثه خیز در راه‌های استان خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صفر صادقی‌رادمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ۱۱۶ نقطه حادثه‌خیز در همدان وجود دارد که سال ۹۶ شناسایی و از آن زمان اقداماتی برای رفع خطر از آن‌ها انجام شده است و  امسال نیز اصلاح ۴نقطه در دستور کار قرار دارد.

او با بیان این‌که مجموع راه‌های همدان ۵ هزار و ۱۱۴کیلومتر است که ۷۰نقطه پرتصادف و ۴۶ نقطه دارای تصادف در آن‌ها شناسایی شده، ادامه داد: در مجموع ۱۱۶ نقطه حادثه‌خیز در همدان وجود دارد که سال ۹۶ شناسایی و از آن زمان اقداماتی برای رفع خطر از آن‌ها انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: پراکندگی یکسانی در محورهای استان درباره حادثه‌خیزبودن وجود دارد که بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، راه‌های اصلی و راه‌های روستایی را شامل می‌شود. 

صادقی راد درباره پرحادثه‌ترین جاده‌های استان توضیح داد: جاده ۱۵ کیلومتری گردنه اسدآباد از گردنه‌های معروف کوه الوند بین همدان و اسدآباد در مسیر کرمانشاه  از  پرحادثه‌ترین جاده‌ی استان است که سالانه به طور میانگین  ۲۱ نفر در این مسیر پرحادثه جان خود را از دست می‌دهند و ۱۰۰ نفر نیز مجروح و مصدوم می‌شوند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نقاط حادثه ساز وجود داره هنر مدیران مربوطه اینه که مشکل این نقاط رو رفع کنند ...نه فقط طرح مساله کنند