سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین:

دستگاه‌های اداری از هرگونه مکاتبه برای تزریق واکسن خودداری کنند

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت: دستگاه‌های اداری از هرگونه مکاتبه با دانشگاه علوم پزشکی و حتی استانداری برای تزریق واکسن خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا استان در جلسه کمیته واکسیناسیون گفت: دستگاه‌های اداری از هرگونه مکاتبه با دانشگاه علوم پزشکی و حتی استانداری برای تزریق واکسن خودداری کنند. زیرا تزریق واکسن با سند ملی واکسیناسیون انجام می‌شود و مردم و گروه‌های هدف از طریق همین سند ملی در جریان واکسیناسیون قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان تقریبا انجام شده است، افزود: تا کنون عوارض خاص و نگران کننده‌ای در تزریق واکسن‌هایی که صورت گرفته در استان مشاهده نشده است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: از هفته آینده با حجم بالایی از کار در حوزه واکسیناسیون روبرو خواهیم شد، زیرا هم تعداد واکسن بیشتر و هم گروه‌های هدف بیشتری را مشمول خواهد شد.

حبیبی با اشاره به آغاز واکسیناسیون افرادی بالای ۷۵ سال به زودی گفت: لازم است تا دو پایگاه تزریق واکسن خودرویی راه اندازی و اطلاع رسانی شود تا کسانی که امکان پیاده شدن از خودرو را ندارند داخل خوردو تزریق واکسن انجام شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونا گفت:درمانگاه پاکروان موقعیت مناسبی برای طرح واکسیناسیون دارد و بخش عظیمی از جمعیت را شامل می‌شود که دسترسی راحت تری دارند.

او در ادامه گفت: فراخوان بازنشستگان کادر بهداشت و درمان برای تزریق واکسن طرح بسیار خوبی است چرا که آموزش‌های لازم را دیده اند و شناخت کافی بر منطقه را دارند.

حبیبی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با جدیت پیگیری شود، زیرا ظرفیت بالایی دارند و حساسیت کار را می‌دانند و از ظرفیت سپاه نیز در طرح واکسیناسیون استفاده شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.