سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۲۳ درصدی تعداد پرونده‌های قاچاق کالا در خراسان جنوبی

جانشین دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان جنوبی گفت:سه هزار و ۳۸۳ فقره پرونده قاچاق کالا سال گذشته در این استان تشکیل شد که ۲۳ درصد نسبت به سال ۹۸ کاهش دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، یوسفی‌پور جانشین دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان جنوبی گفت: ارزش کل پرونده‌های قاچاق کالا در استان خراسان جنوبی ۴۵۰ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال بوده که از این لحاظ ۲۹ درصد نسبت به سال ۹۸ رشد داشته است.

او افزود: سال گذشته سه هزار و ۲۲۳ نفر در رابطه با قاچاق کالا در خراسان جنوبی دستگیر شدند که نسبت به سال قبل از آن ۳۱ درصد کاهش دارد.

یوسفی پور ادامه داد: در این مدت ۵۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد که ۶۰ درصد کاهش یافته است.

جانشین دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان جنوبی اظهار کرد: سال ۹۸ یک میلیون و ۲۷۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خراسان جنوبی کشف شد.

او با اشاره به اینکه کشفیات دام قاچاق ۲۵ درصد کاهش داشته است گفت: ۲ هزار و ۴۲۵ راس دام سبک و ۱۱۴ راس دام سنگین در خراسان جنوبی کشف شد.

یوسفی پور عنوان کرد: ۲۰ هزار و ۲۷۹ قلم انواع لوازم بهداشتی نیز کشف شد که ۵۰ درصد در مقایسه با سال ۹۸ کاهش دارد.

جانشین دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی از افزایش ۲۸ درصدی کشفیات مواد خوراکی در این استان خبر داد و گفت: ۱۷۵ هزار کیلوگرم انواع مواد خوراکی در خراسان جنوبی کشف شد.

او بیان کرد: کشف ۱۰۱ هزار و ۷۳ پاکت سیگار و ۳۳ هزار و ۲۷۸ ثوب لباس از دیگر کشفیات کالای قاچاق در استان خراسان جنوبی بوده که کشفیات لباس قاچاق ۵۴ درصد رشد داشته است.

یوسفی‌پور گفت: شیوع کرونا در سطح کشور و به تبع آن اعمال برخی محدودیت‌های تردد از علل کاهش قاچاق کالا در خراسان جنوبی بوده است.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.