سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکر شهید نیروی انتظامی در چابهار تشییع شد

پیکر شهید استوار یکم صادق کریمی ندیمی با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار چابهار فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شیعه و سنی این شهرستان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان "نیکشهر" حین کنترل خودرو‌های عبوری در پلیس راه محور نیکشهر - ایرانشهر به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده قصد توقیف آن را داشتند که راننده بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری شده است.

سردار احمد طاهری افزود: در نهایت مأموران با تعقیب و گریزی کوتاه و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی خودروی مذکور را متوقف که بلافاصله پس از توقیف آن، سرنشینان مسلح با پیاده شدن از خودرو به سمت خودروی انتظامی تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

او تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این تیراندازی استوار یکم صادق کریمی ندیمی به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک مأمور انتظامی دیگر نیز مجروح شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف نیروی انتظامی استان، تصریح کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.