سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به دید و بازدید‌های عید فطر در خوزستان

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: جلوگیری از برگزاری مراسم‌های عید فطر با نه به دید و بازدید‌های عید شکل گرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: عزم عمومی برای جلوگیری از برگزاری مراسم‌های عید فطر و نه به دید و بازدیدها در این استان شکل گرفته و  پیام‌های متعددی از سوی علما، نخبگان و فرهیختگان مبنی بر حاضر نشدن مردم در مراسم عید فطر و دید و بازدید‌های عید منتشر شده، که یک حرکت پسندیده است.

او افزود: قطعا اگر مردم در ایام عید فطر به دید و بازدید نروند و از حضور در تجمع خانوادگی خودداری کنند، می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم.

حیاتی در ادامه بیان داشت: ورودی و خروجی ١۵ شهرستان خوزستان کنترل می‌شوند به این معنی که از ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی، ممانعت می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا به صورت حضوری بوده و قطعا در ستاد ملی روی این موضوع بحث شده است، تصریح کرد: زمان برگزاری آزمون‌های این ۲ پایه تحصیلی نباید بیش از ۹۰ دقیقه باشد و اولویت برگزاری امتحانات در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.