سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۱ اردیبهشت ماه

بازار امروز با افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های بزرگ آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز سه شنبه (21 اردیبهشت ماه) بازار با افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های بزرگ و کوچک آغاز به کار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در پیش گشایش

بهبود تقاضا در معاملات امروز مشهود است و بازار با روندی مثبت آغاز به کار کرده است.

رشد پنج هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران امروز سه شنبه در شروع معاملات با رشد ۵ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۶۲هزار واحد قرار گرفته است.

نمادهای فملی، فولاد و فارس بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای حکشتی، فخاس و خبهمن بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

معاملات گروه فلزات اساسی مثبت و پرتقاضا دنبال می شود. اقبال سهامداران به ذوب، سهم را امروز هم با پیشروی بیش از 5 درصدی قیمت همراه کرد. فملی با رشد بیش از 2 درصدی در قیمت 1263 تومان داد و ستد می شود. فولاد در محدوده 1230 تومان جهش 2.5 درصدی را تجربه می کند. فاسمین، فخوز، کاوه و سایر نمادها نیز در مدار مثبت در حال معامله هستند.

در معاملات امروزِ پالایشی ها قدرت تقاضا بیش از دیگر گروه ها حس می شود. به طوری که نماد شبندر با جهش بیش از 4 درصدی در قیمت 1998 تومان قرار دارد. شپنا با رشد بیش از 3.5 درصدی در حال داد و ستد در قیمت 1000 تومان است. شتران در محدوده 776 تومان پیشروی بیش از 2 درصدی را تجربه می کند.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد هفت هزار و ۴۵۷واحدی (۰.۶درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۶۵هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با رشد ۰.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۸۷نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۷۰نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نماد‌های فملی، برکت، حکشتی، خساپا، خگستر، شپنا و خودرو در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای ذوب، کرمان، بپیوند، آریا، شگویا، دماوند و بگیلان در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۶۶۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

در ساعت 11:10 خودرو پس از جا به جایی 310 میلیون سهم به صف خرید نشست.رنج کشی مثبت در بانکی ها موجب شد وبصادر و وتجارت با پیشروی بیش از 3 درصدی قیمت همراه شوند.

شاخص کل با رشد حدود ۲۲هزار واحدی به معاملات پایان داد

رشد ۲۱هزار و ۹۳۹واحدی شاخص کل (۱.۹درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۹هزار واحدی قرار داد.

شاخص هم وزن ۰.۰۴درصد رشد کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از سه هزار و ۲۷۰میلیارد تومان رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۵:۵۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بر همه،این سود سهام عدالت که گفتند در ماه رمضان بقیه اش رو‌ واریز میکنند پس چی شد؟؟؟؟؟چرا مردمو میفرستید دنبال نخود سیاه ،بردولت دروغگو لعنت
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابا جان مادرتون رسیدگی کنید شرکت کشت صنعت نیشکر میان اب که کنار شرکت هفت تپه است در خوزستان ، قرارداد هایی با کارگران و کارمندان بسته شده که با هیچ حیوانی بسته نشده . مرخصی نداره مزایا هیچ نداره ، طبق قانون کار در کل دنیا به ازای هر ماه 2 روز و نیم باید مرخصی به کارگر داده بشه اینجا 5 ساله مثل حیوان از ما کار میکشن چیزی به نام حق مرخصی اصلا وجود نداره ، روزی که نیایم سرکار نه سابقه رد میشه نه بیمه هیچی ... تو رو به امام حسین رسیدگی کنید تو رو به هر چی می پرستید و قبول دارید رسبدگی کنید . اداره کار با اینا کاری نداره پشت پرده رفیقن فقط خون کارگر مظلوم خوردن خدا این ظلم کثیف کی تموم میشه .. ما آدم هستیم چطور بعد 20 سال بازنشست مگه ما رباط هستیم 20 سال یکسره کار کنیم ؟ تو رو به حضرت عباس برسونید به آقای رئیسی ... بخدا این ظلم کثیف و ناجوانمردانه پایدار نمی مونه