سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روستاهای فاقد کدپستی سیستان و بلوچستان کدگذاری می‌شوند

مدیرکل پست سیستان و بلوچستان گفت: تمامی روستاهای فاقد کدپستی این استان با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی کدگذاری می‌شوند.

هدایت الله کرد مدیرکل پست سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:بر اساس تفاهم‌نامه سازمان دهیاری های کشور و شرکت ملی پست مقرر شد تمامی روستاهای کشور تخصیص کد شود و در این تفاهم‌نامه که به استانداری سیستان و بلوچستان ابلاغ شده و ادارات کل امور روستایی استانداری استان به فرمانداران و بخشداران و دهیاران ارسال کردند باید با همکاری پست این مهم که از الزامات قانونی است به سرعت جهت رفع مشکل روستاییان انجام شود.

او  گفت: برای اجرای این مهم فرم های فهرست برداری در اختیار ادارات پست سراسر استان قرار گرفته و دهیاران می‌توانند این فرم ها را از ادارات پست دریافت و نسبت به ثبت مشخصات ساکنین روستاها اقدام و به پست اعاده کنند.

مدیر کل پست سیستان و بلوچستان افزود: در این فرصت روستاهای دارای کد پستی که در آنها ساخت و ساز صورت گرفته توسط دهیاران بروز می شود.

او از تمامی دهیاران و اعضاهای شوراهای اسلامی روستاهای سراسر استان خواست تا با مراجعه به ادارات پست و دریافت فرم فهرست برداری و شیوه نامه مربوطه این نیاز روستاییان را بر طرف کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.