سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن بندپی:

وضعیت سفر‌های بین شهری در استان تهران و البرز یک‌پارچه است

محسنی بند پی گفت: درخواست داشتیم که کلیه اصنافی که بر اساس رنگ بندی مجاز هستند، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را حتما رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران، گفت: نیرو و فضا‌یی مورد برای انجام واکسیناسیون لازم است که در استان تهران حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت بالای ۸۰ سال داریم و حدود ۱۸۵هزار نفر هم بین ۷۵ تا۸۰ سال دادیم که یک میلیون نفر هم جمعیت بالای ۶۰ سال داریم  که در اولویت واکسیناسیون هستند.

وی افزود: نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها مانند شهرداری، هلال احمر، تربیت بدنی، وزرش و جوانان و همه آن‌هایی که فضای لازم برای انجام واکسیناسیون را دارند باید در اینکار یاری برسانند و فرمانداران امکانات شهرستان‌ها را بررسی می‌کنند که در این خصوص  ظرف ۴۸ ساعت به ستاد استان اعلام می‌کنند.

محسنی بند پی گفت: درخواستی از ستاد ملی کرونا نسبت به تمدید بازنشستگی نیرو‌های بهداشت و درمان داشتیم که به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت می‌گیرد تا ادامه فعالیت بدهند و بتوانیم کمبود ارکان نیروی بهداشت و درمان جبران کنیم.

استاندار تهران گفت: وضعیت سفر‌های بین شهری در استان تهران و البرز یک‌پارچه است و محدودیت سفر‌های بین شهری در این استان‌ها عملا امکان پذیر نیست و بیشتر سعی می‌کنیم منع تردد را بین استانی توسط پلیس راهور اعمال کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: استانداری ، کرونا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.