سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر در قزوین

رئیس پلیس راهور استان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر در قزوین از ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهور استان گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در سراسر کشور و بین شهر‌ها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.

وی بیان داشت: از هموطنان درخواست می‌شود برای مهار کرونا طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از هرگونه تردد در این ایام بپرهیزند و با برادران خود در نیروی انتظامی در اجرای این محدودیت‌ها همکاری کنند.

سرهنگ حسن پور تصریح کرد: در صورتی که افرادی این مصوبات را رعایت نکنند برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد و توسط ماموران و دوربین‌های شهر اعمال قانون خواهند شد.

او اضافه کرد: جریمه تردد در این ایام در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان، در شهر‌های نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان و تردد شبانه ۲۰۰ هزار تومان است.

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنین خودرو‌های وانت بار با پلاک شخصی که در جابجایی و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هر گونه ممنوعیت تردد هستند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً مجوز‌هایی از سوی فرمانداری‌ها برای برخی افراد از قیبل پزشکان، کادر درمانی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به این ایام صادر شده است، که اگر دارای اعتبار باشد از این قاعده مستثنی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.