سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی اولین کانسپت مرسدس EQT به عنوان یک ون کلاس T الکتریکی

اولین کانسپت مرسدس EQT به عنوان یک ون کلاس T الکتریکی شیک معرفی شد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرسدس در اوایل امسال، نسل جدید خودروهای تجاری Citan  و eCitan تمام الکتریکی را معرفی کرد و اکنون یک نمای کلی از آن را ارائه داده است. این خودرو جدید یک ون کوچک است که برای افتتاح خط T کلاس راه اندازی شده است. 

EQT، یک ون جمع و جور شیک است که دارای یک جلو پنجره براق است و دارای چندین ستاره سه پر، چراغ‌های جلوی تیز و یک قاب پنجره سبک است. همین امر در مورد رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی و احتمالاً  در‌های الکترونیکی برای هر دو درب جلو و درب کشویی وجود دارد.

همانند سایر مدل‌های EQ، ون با آلایندگی صفر است، شیشه عقب کاملا بزرگ است و دید را بهبود می‌بخشد. صحبت از سطوح شیشه‌ای و یک سقف عظیم پانوراما است که باعث می شود داخل کابین به زیبایی نمایان شود. 

مرسدس EQT که قادر به پذیرش حداکثر هفت نفر است، ۴۹۴۵ میلی متر (۱۹۵ اینچ) طول، ۱۸۶۳ میلی متر (۷۳ اینچ) عرض و ۱۸۲۶ میلی متر (۷۲ اینچ) ارتفاع دارد. کابین چرمی و سیستم سرگرمی MBUX به حدی بزرگ است که می‌تواند  یک تخته چوبی را در خود جای دهد، اگر به فضای بیشتری احتیاج دارید، ردیف سوم صندلی‌ها را می‌توان جمع و یا کاملاً جدا کرد.

مشخصات فنی فراتر از ابعاد فیزیکی ون برقی فاش نشده است، اما می‌دانیم که EQT آماده تولید با Renault Kangoo E-Tech Electric دوقلو می‌شود بنابراین، انتظار داشتن یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۰۱ اسب بخار و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور و یک بسته باتری ۴۵ کیلووات ساعتی با ۲۶۵ کیلومتر برد مجاز WLTP را داشته باشید.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.