سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری محفل ربیع القرآن در ماه مبارک رمضان

محفل قرآنی «ربیع القرآن» به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد برگزار می‌شود.

روح اله محی الدینی، مسئول روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: بیست و هشتمین محفل قرآنی «ربیع‌القرآن» با همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و تهران عصر سه شنبه ۲۱ اردیبهشت به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

او افزود: این نشست قرآنی که به صورت مجازی و در بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود، بیست و هشتمین و آخرین جلسه از سلسله محافل قرآنی «ربیع‌القرآن» است که از ابتدای ماه مبارک رمضان با محوریت اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران و همکاری ادارات کل استانی نهاد برپا شده است.

محی الدینی اظهار داشت: در نشست مشترک استان تهران و یزد، محمدرضا زارعشاعی، قاری ممتاز استان یزد به قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد.

این مسئول بیان کرد: تفسیر آیاتی از قرآن کریم و برگزاری مسابقه چهارگزینه ای، از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی است و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت از طریق لینک HYPERLINK "https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/quran" https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/quran در بستر اسکای‌روم در این محفل قرآنی شرکت کنند.

او ادامه داد: این نشست همچنین به صورت زنده از صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به آدرس @tehranpl پخش می‌شود.

اداره کل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان با ماه مبارک رمضان و شروع به کار محافل قرآن و عترت در کتابخانه‌های استان‌ها، ویژه برنامه محفل انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» را با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باور‌های دینی در خانه و خانواده، با مشارکت ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها و با حضور قاریان ممتاز کشور به صورت مجازی برگزار کرده است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.