سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود منابع نقدینگی مشکل واحد‌های تولیدی و صنعتی در استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت:کمبود منابع نقدینگی یکی از مشکلات واحد‌های تولید و صنعتی استان است که در جهت رفع این کمبود باید اقدامات لازم توسط دستگاه‌های اجرایی ذی ربط صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان  گفت: صنعت و تولید که محور حیات کشور است، در استان دچار مشکل چندلایه است و باید مشکلات و مسائل شناسایی و در جهت رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و موانع تولید اقدام شود.

او افزود: یکی از مشکلات واحد‌های تولید و صنعتی استان کمبود منابع نقدینگی است که در جهت رفع آن و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها برای تامین نقدینگی واحد‌های تولیدی استان اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تشریح کرد: منابع نقدینگی و تسهیلات بانکی باید به سمت تولید مولد و واحد‌های تولیدی که در استان ارزآوری می‌کنند، هدایت شود.

شریفی نژاد با اشاره به تنش ابی در شهرک صنعتی گرمسار و سمنان گفت: ایجاد صنعت و بهره وری درست از اب یکی از مسائل مهم استان است که باید سرمایه گذارانی در استان برای حل مشکل آب ورود کنند.

او اضافه کرد: جلسات مشورتی با حضور جمعی از نخبگان تولید استان تشکیل شود و نظراتشان را ارائه کنند و مشکل یابی شود تا در جهت رفع مشکلات صنعت استان اقدامات صورت گیرد.

شریفی نژاد ابراز داشت: تولیدکنندگان برتر استان باید شناسایی و معرفی شوند و بمنظور توسعه صنعت و حمایت از تولیدکنندگان نشان برتر تقدیم شود.

انتهای پیام /گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.