سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مدارس با امکان شعبه انتخابات در تفرش

در جلسه شورای آموزش و پرورش اسامی مدارسی که امکان شعبه انتخاباتی دارند مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تفرش با حضور اعضا و نمایندگان ادارات مربوطه برگزار و در این جلسه اسامی مدارسی که امکان شعبه انتخاباتی دارند و قرار است مکان شعبه انتخاباتی باشند مورد بررسی قرار گرفت و از بازنشستگان و معلمان و مدیران نمونه قدردانی شد.

در خصوص برگزاری امتحانات خرداد ماه پایه نهم و دوازدهم پیشنهاد شد طی نامه‌ای به استان مرکزی تصمیم نهایی استعلام شود و با رعایت جمیع جهات امتحانات با کمترین آسیب برگزار شود.

مقرر شد طبق نظر کارشناسان مربوطه و معاون پشتیبانی سرانه‌های واریزی ازاستان و کمک سرانه‌ها به حساب مدارس مدنظر واریزشود.

در خصوص کنترل قد ووزن دانش اموزان (طرح کوچ) مصوب شد از کارشناس ارشد تغذیه دعوت و به صورت قطبی در مدارس مشاوره‌ی تغذیه‌ای مربوطه صورت پذیرد.

مقرر شد معاون پرورشی آموزش و پرورش و رییس شبکه بهداشت با بررسی‌های میدانی راهکار‌هایی برای رسیدن دانش آموزان به وزن نرمال به اولیا ارائه دهند.

در خصوص تسهیل و تسریع روند مسکن فرهنگیان شهرستان مقرر شد جلسه‌ای با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پروش رئیس مسکن و شهرسازی و شهردار و رئیس شورای شهر برگزاری و اقدامات نهایی برنامه ریزی و انجام پذیرد.

حاج علی بیگی فرماندار تفرش این جلسه با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در جامعه از مسئولان خواست مشوق‌های تحصیلی برای افراد‌های بی سواد و تهیه لیست آنان انجام شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.