سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

دانش بنیان‌ها، منطقه آزاد بوشهر را به کانون تولید تبدیل کنند

استاندار بوشهر گفت: شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور از فرصت جدید ایجاد شده در منطقه آزاد بوشهر استفاده کنند تا این منطقه به کانون تولید تبدیل شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست با شماری از مدیران شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور استان بوشهر با اشاره به تصویب منطقه آزاد بوشهر بیان کرد: با توجه به ظرفیت و فرصت مطلوب منطقه آزاد برای تولید، اشتغال و صادرات، باید زنجیره‌ای از کارخانه‌های تولیدی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در منطقه آزاد بوشهر ایجاد کرد.

او ادامه داد: یکی از مناطق آزاد مهم کشور که الکوی موفق و پایگاهی برای تولید و صادرات در کشور خواهد بود، منطقه آزاد بوشهر است و این منطقه را باید به کانون تولید و اشتغال تبدیل کنیم.

استاندار بوشهر افزود: شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور باید از فرصت جدید ایجاد شده در منطقه آزاد بوشهر استفاده کنند تا این منطقه به کانون تولید تبدیل شود.

گراوند عنوان کرد: جزیره عباسک بوشهر باید به عنوان یک جزیره نوآور برای شرکت‌ها و واحد‌های فناور و دانش بنیان استفاده شود.


بیشتر بخوانید


او همچنین با اشاره به ظرفیت مهم شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور، بیان کرد: سازمان ها، نهاد‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی باید از این ظرفیت برای افزایش تولید و اشتغال در استان استفاده کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: بهره‌مندی از تولیدات شرکت‌های فناور و دانش بنیان در استان فرصت بسیار خوبی برای کاهش هزینه سازمان‌ها و ادارات در استان است.

در این نشست تعدادی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور استان بوشهر با ارائه گزارش، مهم‌ترین مشکلات و موانع کاری خود را با استاندار در میان گذاشتند و استاندار هم دستور لازم را برای رسیدگی به این مشکلات صادر کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.