سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

هشت هزار و ۸۰۰ نفر در شرق سمنان واکسن کرونا زدند

دکتر چمن گفت: واکسیناسیون کرونا برای هشت هزار و ۸۰۰ تن از گروه های خاص، در معرض خطر و بخشی از گروه های پرخطر در شهرستان های شاهرود و میامی انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  با بیان اینکه تاکنون ۱۱ هزار دوز واکسن مقابله با کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شد، افزود: ۸۰ درصد از واکسن های دریافتی به گروه های هدف تزریق شده است.

او با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۲۰۰ تن از جمعیت بالای ۸۰ سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند، اظهار داشت: برخی از مراکز این دانشگاه انجام واکسیناسیون جمعیت بالای ۸۰ سال را به اتمام رساندند و برای افراد با سن ۷۵ سال فراخوان اعلام کرده اند.

چمن با اشاره به اینکه واکسیناسیون افراد بالای سن ۸۰ سال شهر شاهرود در دست اجراست، تصریح کرد: انجام واکسیناسیون در مراکز این دانشگاه بدون ازدحام و با برنامه ریزی مناسب و همراهی مردم پیش می رود.

به گفته او ، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در صورت تامین و توزیع واکسن در سطح کشور، آمادگی کامل برای انجام واکسیناسیون در تمامی نقاط شهرستان های شاهرود و میامی دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به روند نزولی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در زیر مجموعه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ۱۸۰ بیمار با علایم مشکوک طی ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی و اورژانس مراجعه داشتند که از این تعداد ۱۶ تن در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری شدند.

چمن از شناسایی ۳۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در شرق استان سمنان در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد ۱۰۴ بیمار کووید۱۹ در بخش های مختص به بیماران کرونایی بستری هستند.

انتهای پیام / گ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.