سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نویدکیا: بازی زیبایی از سوی پرسپولیس و سپاهان ندیدیم/ اتلاف وقت سرخپوشان یک فاجعه محسوب می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم  پرسپولیس در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی پایاپایی را از سوی هر ۲ تیم شاهد بودیم. البته ما خیلی سرحال نبودیم و این موضوع طبیعی بود، چون نبرد تیم‌های اول و دوم جدول باعث فشاری روی بازیکنان و حتی داوران شده بود. نیمه اول سرحال نبودیم، اما از نظر درگیری‌های داخل زمین کمی بازی  سنگین بود.  

او افزود: تا زمانی  که گل نخورده بودیم بازی خیلی معمولی بود، اما بعد از اینکه گل خوردیم بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌های خوبی خلق کردیم. چند صحنه مشکوک داوری هم بود که نمی‌خواهم درمورد آن‌ها صحبت کنم. کارشناسان داوری گفتند آن صحنه‌ها پنالتی بود. بعد از گلی که خوردیم خوب به بازی برگشتیم. از فضا‌ها به خوبی استفاده کردیم و بازی خوبی انجام دادیم. در نهایت از نظر موقعیتی بازی زیبایی نبود، اما طبیعی است که این گونه بازی‌ها از نظر دوندگی و درگیری‌های فیزیکی قوی باشد.

نویدکیا درباره  مشکلاتی که برای حضور اتوبوس تیم سپاهان هنگام حضور در ورزشگاه رخ داد، خاطرنشان کرد: بار‌ها گفته‌ام و نمی‌دانم چگونه باید این مشکل را حل کرد. امروز ۷۰ دقیقه در راه بودیم. این موضوع برای تیم خیلی سخت است. نمی‌دانم چگونه باید از هواداران خواهش کنم که شرایط را برای ما بهتر کنند. آن‌ها دوست دارند تیم را ببینند و ابراز احساسات کنند که البته حق هم دارند، اما محدودیت‌هایی برای حضور آن‌ها در ورزشگاه وجود دارد. طی کردن مسیر ۲۰ دقیقه‌ای در مدت ۷۰ دقیقه برای ما سخت است. از هواداران خواهش می‌کنم مقابل هتل ابراز احساسات کنند و اجازه دهند اتوبوس زودتر به ورزشگاه برسد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره درگیری ایجاد شده در رختکن ورزشگاه در پایان مسابقه گفت: من در پایان بازی رفتم که با داوران دست بدهم و متوجه نشدم چه شد. طبق شنیده‌هایی که دارم گویا یکی از بازیکنان پرسپولیس درگیری و حاشیه‌ها را ایجاد کرد.

او خاطر نشان کرد: می‌خواهم یک نکته را بگویم و شاید خیلی‌ها از این گفته من راضی نباشند، اما چون خودم دیدم و شنیدم برایم عجیب بود که از روی نیمکت پرسپولیس به بازیکنان می‌گفتند روی زمین بیفتند. این موضوع از سمت نیمکت تیم با قدمت پرسپولیس و برای کسب یک امتیاز خیلی برایم عجیب بود. این موضوع برای تیمی که ادعا می‌کند در آسیا بهترین هست فاجعه محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.