سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمبر «بوشهر پایتخت مهارت آموزی انرژی کشور» رونمایی شد

تمبر«بوشهر پایتخت مهارت آموزی انرژی کشور» با حضور مسئولان استان در جلسه شورای مهارت آموزی و برنامه ریزی استان بوشهر رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با حضور استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان بوشهر  تمبر«بوشهر پایتخت مهارت آموزی انرژی کشور» در جلسه شورای مهارت آموزی و برنامه ریزی این استان رونمایی شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در این جلسه عنوان کرد: بوشهر خاستگاه بسیاری از طرح‌ها و اقدام‌های سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور بوده و اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای در این زمینه از اولین تمبر مهارت آموزی کشور در حوزه انرژی رونمایی کرد.

عبدالمجید دراهکی با قدردانی از حمایت‌های ویژه استاندار و مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای  راه اندازی مراکز ملی مهارت آموزی نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر، گفت: اجرای آموزش‌های ویژه در حوزه انرژی باعث شده استان بوشهر در این حوزه در کشورجایگاه شاخصی داشته باشد و به عنوان پایتخت مهارت آموزی کشور از سوی شورای گسترش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای انتخاب شود.

 او، وجود ظرفیت‌های عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر را در این انتخاب مهم دانست و افزود: این طرح در شورای گسترش مهارت‌آموزی کشور تصویب شد و بر این اساس مرکز ملی گاز کشور در عسلویه و ایجاد مرکز تربیت مربی در حوزه نفت و گاز در شهرستان کنگان در این زمینه ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید


مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، ایجاد مرکز مهارت آموزی ویژه صنایع نفت و گاز را از نیاز‌های مهم این استان برشمرد و بیان کرد: امسال در هفته دولت اولین مرکز ملی مهارت‌آموزی گاز کشور با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در شهرستان عسلویه افتتاح می‌شود که نقش مهمی در مهارت‌آموزی و اشتغال جوانان استان در ظرفیت‌های یاد شده دارد.

دراهکی با تاکید بر اینکه آموزش‌های مهارتی به سمت ظرفیت‌های اشتغال در استان سوق داده شده است، عنوان کرد: نخستین مرکز مهارت‌آموزی تخصصی صنایع دریایی و بندری کشور در شهرستان دیر پایه‌گذاری شده است.

او گفت: مجوز مرکز هتل‌داری و بوم‌گردی جنوب کشور هم در استان بوشهر صادر شده و تا ۵ ماه آینده قابل افتتاح است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.