سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و نخبگان از سوی مدیران

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و نخبگان از سوی مدیران استان تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،حجت الاسلام شاهرخی،نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه افرادی که مورد مشورت قرار می‌گیرند باید افرادی متدین، عالم، صاحب نظر، خیر خواه، با تجربه و راز دار باشند، گفت: همچنین نباید با افراد فرو مایه، چند چهره، نداشتن دانش و مهارت لازم، ترسو، حریص، بخیل، لجوج و… مشورت کرد.

او با تاکید بر اینکه با مشورت بهترین انتخاب‌ها را انجام دهیم، افزود: مدیران استان، مشورت با جوانان، نخبگان، برجستگان و… را همواره در دستور کار داشته باشند، مقام معظم رهبری با آن مشغله فراوان و مسئولیت سنگینی که دارند با طبقات و اقشار مختلف جلسه گفتگو می‌گذارند و سخنان افراد را می‌شنوند، در حقیقت جلسه شور و مشورت دارند و این در حالیست که جای این امر در لرستان خالی است، بار‌ها تاکید کرده ام که اینگونه جلسات برای مشورت دهنده و مشورت گیرنده سازنده و مفید است، به خصوص در گام دوم انقلاب اسلامی کاستی‌های گام اول را نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: یکی از کاستی‌ها گام اول انقلاب در استان، این بوده که جلسات شور و مشورت با نخبگان، برجستگان، جوانان انقلابی، متدین و… کم بوده، این جلسات برپا شوند، با از بین رفتن ویروس کرونا زمینه این جلسات فراهم شود، از طریق ویدئو کنفرانس هم می‌توان این جلسات شور و مشورت را برگزار کرد.

حجت الاسلام شاهرخی تاکید کرد: این امر از طریق ویدئو کنفرانس در همه شهر‌های استان عملیاتی شود، مدیران دستگاه‌های اجرایی از این گنج گران بهای شور و مشورت که باعث می‌شود از دانش، عقل و تجربه دیگران بهره ببریم و بهترین راه را برای رسیدن به ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی استان پیدا کنیم، استفاده کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عباس گودرزی
۲۳:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام داستان نصیحت منع رطب رسول اکرم ص را احتمالا شنیده ای . لذا جناب شاهرخی اول خودت ایمیل یا سایت ارتباطی با هم استانی ها فراهم نمایید تا پژوهشگران و افراد دارای ایده ایده های خود را به سمع و نظر شما برسانند و با کار کارشناسی به ایده های آنها پاسخ علمی بدهید بعد از مابقی مدیران نیز بخواهید تا اینگونه عمل کنند و نظرات جوانان و نخبگان را بشنوند و پاسخ دهند . تشکر از خبر نگاران جوان که این ایده را به سمع و نظر شما می رسانند و تشکر از جنابعالی که اقدام عملی انجام خواهی داد و شعار را به عمل تبدیل خواهی نمود .مهتدس گودرزی