سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

طرح جدید نمایندگان برای انتقال مسئولیت مذاکرات هسته‌ای از وزارت خارجه به شورای عالی امنیت ملی

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ از طرح نمایندگان مجلس برای انتقال مسئولیت مذاکرات هسته‌ای از وزارت خارجه به شورای عالی امنیت ملی خبر داد.

حجت الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طرحی را آماده کرده‌ایم که مسئولیت مذاکرات هسته‌ای و پرونده هسته‌ای از وزارت امور خارجه به شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن مانند سال‌های ۸۲ تا ۸۴ منتقل شود.

وی ادامه داد: به نظر ما آن سیاست، سیاست بهتری بود و شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن می‌توانند مجری بهتری برای سیاست‌های قطعی نظام در مقایسه با آقای ظریف و وزارت امور خارجه باشند.

حجت الاسلام شجاعی با بیان اینکه محتوای صوتی یاد شده از سوی دشمنان ایران منتشر شده است، اظهار کرد: انتشار این صوت را محکوم می‌کنیم و هر کسی هم مسئول آن است، باید مجازات شود. مسلماً کسی که مسئولیت مذاکرات هسته‌ای و پرونده هسته‌ای ارائه داده باید باور قلبی و کارشناسی به سیاست‌های قطعی نظام داشته باشد، ولی اگر کسی حتی از نگاه کارشناسی هم این سیاست‌ها را باور نداشته باشد، نقش درستی را نمی‌تواند در جهت تحقق اهداف نظام و تأمین منافع مردم ایفا کند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آقای ظریف همچنان بر روی دیدگاه‌های خودشان هستد، صلاحیت مسئولیت مذاکرات هسته‌ای را ندارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۲۱:۱۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
از این همه سواد نمایندگان متعجب شدم بهتر نیست یک آزمون سواد هم برای کاندیداهای نمایندگی مجلس بر گذارشود
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله کارشکنی دیگه چیه شاخ ودم که نداره چرا وضع مردم نمی بینید
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
عالیه همینه خیلی زودتر باید میشد