سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

رگبارهای موقتی و گردوخاک نیمه شمالی و شرقی اصفهان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به تداوم بارش رگبارهای موقت در نواحی شمال و شرق اصفهان در روز دوشنبه، گفت: وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی، گفت: امروز بارش رگبار پراکنده و وزش باد به نسبت شدید به ویژه در مناطق شرقی پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: با گذر امواج ناپایدار از بعد از ظهر فردا دوشنبه، افزایش ابر، رگبار‌های موقتی همراه با رعد و برق مناطق شمال و شرق استان را فرا می‌گیرد ضمن اینکه وزش باد در این مناطق با خیزش گرد و خاک همراه است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان ابراز داشت: احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در شهر اصفهان روز دوشنبه وجود دارد و وقوع بارندگی در نیمه غرب و جنوب استان نیز دور از انتظار نیست.

علی عسگریان به بارندگی‌های شبانه روز گذشته در نیمه شمالی و شرقی استان اشاره و خاطرنشان کرد: بیشترین میانگین بارشی ثبت شده در ایستگاه‌های هواشناسی از مهاباد (اردستان) با پنج میلی‌متر، چوپانان یک میلی‌متر، آران و بیدگل هشت دهم میلی‌متر و دهق هفت دهم میلی‌متر بوده است.

او با بیان اینکه کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.