سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰؛

توقیف دام فاقد مجوز بهداشتی در سوادکوه شمالی / باند سارقان خودرو در دام پلیس بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۸ راس گوساله فاقد مجوز حمل

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران یگان امداد در حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک خودروی نیسان حامل دام مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۸ راس گوساله فاقد مجوز بهداشتی به ارزشی بالغ بر یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ فرهودی از تحویل دام‌های توقیفی به پست قرنطینه اداره دامپزشکی شهرستان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه اقدام غیرقانونی به ویژه در زمینه قاچاق مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارید.

باند سارقان خودرو در دام پلیس بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی سرقت یک خودروی نیسان در شهرستان بابلسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات تخصصی، موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره سرقت ساکن یکی از استان‌های غربی کشور در این شهرستان، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه این سارقان تحت پوشش مسافران خانوادگی و با شگردی خاص اقدام به سرقت خودرو می‌کردند، گفت: پس از هماهنگی قضائی، متهمان حین فرار با یک خودروی زانتیا سرقتی در یک عملیات ضربتی زمینگیر شدند.

سرهنگ زارع افزود: علاوه بر کشف ۲ خودروی سرقتی از متهمان، در بازرسی از خودروی متهمان، یک قبضه اسلحه غیرمجاز نیز کشف شد.

دستگیری ۳ سارق مسافرنما در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی سرقت اموال منزل‌های اجاره‌ای در مرزن آباد توسط افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده، متهمان که به عنوان مسافر با ارائه اسنادی جعلی و مخدوش کردن پلاک خودرو و اجاره منزل در این شهرستان، پس از سرقت اموال منزل مذکور از محل متواری می‌شدند.

سرهنگ خسروی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران کلانتری ۱۳ مرزن آباد متهمان را که در قابل یک باند ۳ نفره اقدام به سرقت در این شهرستان می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

دستگیری سارق مامور نما در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی به فردی در پوشش لباس مامور اداره برق مشکوک شدند.

سرهنگ خادمی گفت: ماموران پس از بررسی و شناسایی مضنون با هماهنگی قضایی، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

او در از کشف تجهیزات سرقت سیم برق در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد.

خادمی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال سرقتی و یک همدست متهم در این عملیات گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.