سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلانغرب از نظر ابتلا به کرونا وضعیت خوبی ندارد

فرماندار گیلانغرب گفت : این شهرستان از نظر ابتلا به کرونا قرمز و وضعیت خوبی ندارد و پس از تعطیلات نوروز تعداد افراد مبتلا و بستری روند صعودی داشته است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کوروش محمودیان  فرماندار گیلانغرب گفت: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط بسیاری از شهروندان به خصوص در ایام تعطیلات، دورهمی ها، بی توجهی برخی در استفاده از ماسک و تجمع در آیین های خاکسپاری و ترحیم از جمله عومل دخیل در استمرار وضعیت قرمز گیلانغرب است.

او اظهار داشت: برخورد قاطع با متخلفان و افراد بی توجه به مصوبات ستاد کرونا همواره در دستور کار قراردارد زیرا که سلامت مردم خط قرمز ما است.

فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه ۲۸ مورد بستری در بیمارستان الزهرا (س) و دیگر مراکز درمانی استان داریم، گفت: موضوع تجهیز بخش کرونا این مرکز درمانی به تخت همچنین ارتقای سیستم اکسیژن ساز آن نیاز اصلی شهرستان است و با جدیت از طریق ستاد کرونای استان و دانشگاه علوم پزشکی پیگیر آن هستیم و امید است هرچه زودتر محقق شود.

محمودیان اضافه کرد: از ابتدای فروردین تاکنون از مجموع چهار هزار و ۱۹۰ نمونه اخذ شده در یک هزار و پنج مورد مثبت  بوده که  ۱۳ نفر از مبتلایان فوت کرده‌اند.

او ادامه داد: هم اکنون ۱۵۰ نفر نیز دوره قرنطینه خانگی را تحت نظارت کارشناسان بهداشت ودرمان طی می کنند.

او یادآور شد: از ابتدای شروع اپیدمی در شهرستان گیلانغرب از مجموع هفت هزار و ۸۶۸نمونه اخذشده، تست ۲ هزار و ۲۹۴ نفر مثبت بوده و ۷۸نفر این افراد نیز فوت کرده‌اند.

فرماندار گیلانغرب گفت: با مشارکت سربازان خط مقدم بهداشت، بهورزان، مراقبین سلامت در پایگاه های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی تا امروز یک هزار و ۴۰۵ نفر از گروه های مختلف در اولویت  علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.