سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری ۴۵۰ میلیون تومان در جشن گلریزان اهر

 رئیس دادگستری اهر گفت: با مشارکت خیران و مردم نوع دوست شهرستان اهر در جشن گلریزان ۴۵۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان نیازمند مالی و جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام نظری رئیس دادگستری اهر در مراسم نمادین ستاد برگزاری جشن گلریزان اهر، گفت: امسال با استقبال کم نظیر خیران و مردم نوعدوست این شهرستان زمینه آزادسازی ۲۴ نفر از محکومین مالی و جرائم غیر عمد فراهم شده است.

او افزود: این ۲۴ نفر شامل محکومان مالی و جرائم غیر عمد بودند که به علت عدم استطاعت مالی توانایی پرداخت بدهی و یا دیه خود را نداشتند و در زندان به سر می‌برند که با کمک‌های خداپسندانه مردم و خیران زمینه آزادی این زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده‌ها فراهم شد.

او  گفت: پارسال نیز با همکاری خیران و ستاد دیه نیز زمینه آزادی ۵۵ نفر فراهم شده بود که ۲۷ نفر از این تعداد توسط ستاد دیه، شش نفر توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر و ۲۲ نفر نیز توسط خیران از زندان آزاد شده بودند.

حجت الاسلام نظری گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دستگاه قضایی در تحقق شعار سال در حمایت از طرح‌های تولیدی و صنعتی و رفع موانع خارج از نوبت به مشکلات کارآفرینان و صاحبان طرح‌های تولیدی و صنعتی رسیدگی و خوشبختانه تاکنون هیچ تولیدی و کارخانه‌ای در این شهرستان تعطیل نشده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.