سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن امکان انتقال سابقه بیمه روستایی به دیگر بیمه‌ها

امکان انتقال سوابق بیمه‌ای از صندوق بیمه روستایی به تمامی صندوق‌های بیمه‌ای اجباری و بالعکس در چهارمحال و بختیاری فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر شاه بندری مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تنها صندوق بیمه اختیاری کشور است که یکی از مزیت‌های آن انتقال سوابق بیمه‌ای از این صندوق به سایر بیمه‌های اجباری به شمار می‌آید.

او افزود: از مهرماه سال ۹۷ تا پایان سال ۹۹ انتقال سوابق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به سازمان تأمین اجتماعی با مشکلاتی همراه بود که این موضوع پس از تایید انتقال سوابق در شورای عالی رفاه و با دستور رئیس جمهور و ابلاغ به صندوق‌های بیمه‌ای در سال ۱۴۰۰ اجرایی شد.


بیشتر بخوانید


شاه بندری اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و پیگیری‌های انجام شده، امکان انتقال سوابق بیمه‌ای از صندوق بیمه روستایی به تمامی صندوق‌های بیمه‌ای اجباری و بالعکس فراهم شد.

او ادامه داد: متقاضیان و بیمه‌شدگان با داشتن حداقل ۶۵ سال سن تمام، حداقل ۱۰ سال تمام سابقه بیمه پردازی نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مشروط بر آن که مجموع سوابقشان در صندوق با سوابق منتقله از سایر صندوق‌ها حداقل ۱۵ سال تمام باشد، می‌توانند از مزایای مستمری دوران پیری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.