سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ماسک در مهاباد به نصف رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: استفاده از ماسک توسط شهروندان نسبت به ماه گذشته افزایش یافته و هم اکنون به بیش از ۵۰ درصد رسیده است.

بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: استفاده از ماسک توسط شهروندان نسبت به ماه‌های گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته و هم اکنون بیشتر مردم این شهرستان از اقلام بهداشتی و مقابله‌ای استفاده می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه استفاده از ماسک توسط شهروندان به ۵۰ درصد رسیده، افزود: اولیه‌ترین سلاح مقابله با ویروس خطرناک کرونا استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است و همه مردم برای پیشگیری از این بیماری باید ضمن رعایت سایر دستورالعمل‌های بهداشتی از آن استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آمار مبتلایان کرونا در این شهرستان به بیش از ۷ هزار نفر فراتر رفته، اضافه کرد: هم اکنون کادر درمانی محتمل فشار سنگینی بوده و امکانات بیمارستانی و تخت‌های ویژه بیماران محدود بوده و در صورت همراهی نکردن شهروندان فاجعه‌ای بزرگ رخ خواهد داد.

حسینی اذعان کرد: همچنین بازاریان می‌توانند با استفاده از ماسک و تأکید بر استفاده از آن توسط افرادی که به مراکز تجاری و صنوف مراجعه می‌کنند، ضمن حفظ سلامتی خود مانع از اجرای محدودیت‌ها شود.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.