سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۶ واحد عرضه قلیان در تاکستان

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت تاکستان از پلمب ۶ واحد عرضه قلیان به علت رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی در این اماکن خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمود کریمی کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت تاکستان گفت: گشت مشترک به منظور کنترل مصرف دخانیات و نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان تاکستان، اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان همزمان با آغاز کار صنوف کم‌خطر در شهرستان تاکستان انجام شد.

محمود کریمی با بیان اینکه در این بازدید‌های مشترک ۴۷ فقره ادوات قلیان جمع آوری و توقیف شد، افزود: ۶ قلیان سرا پلمب و پرونده صاحبان آن‌ها به مراجع قضایی ارسال شد.

وی گفت: قلیان‌سرا‌هایی که در سطح شهر به اخطار‌های بهداشتی توجه نمی‌کنند و همچنان به باز بودن واحد‌های صنفی خود اصرار داشته باشند، با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی و اتاق اصناف شهرستان شناسایی و پلمب و برابر مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کریمی افزود: با تسریع در شناسایی قلیان سرا‌های زیرزمینی شهرستان تاکستان می‌توان در جهت ایمن سازی جامعه در برابر مصرف دخانیات که تهدیدی علیه توسعه و سلامت است گام‌های مفیدی برداشت.

وی گفت: در این راستا بازدید مستمر و مشترک با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و اداره صنعت و معدن و تجارت از اماکن یاد شده در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار دارد.

شهرستان تاکستان به مرکزیت تاکستان در غرب استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.