سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل جوان اراکی و سرعت عمل پلیس در دستگیری قاتلان

ماموران پلیس شهرستان اراک عاملان قتل جوان اراکی را در کمتر از ۴ ساعت دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  ماموران نیروی انتظامی شهرستان اراک نزدیک به حدود ۴ ساعت بعد از وقوع قتل جوان اراکی قاتلان را در حین خروج از استان مرکزی دستگیر کردند.

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه روز شانزدهم اردیبهشت ماه، در پی قتل مردی ۳۸ ساله، با ضربات چاقو در یکی از محله‌های شهرستان اراک، بالافاصله تیمی زبده متشکل ازمأموران انتظامی شهرستان اراک با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی، بررسی‌های تخصصی را برای موضوع آغاز کردند.

سرهنگ مختاری افزود: با شروع تحقیقات پلیس، قاتلان که دو جوان ۱۸ و ۱۹ ساله بودند و از قبل دارای اختلافات با مقتول بودند، شناسایی شدند و مشخص شد که این افرد بلافاصله بعد از انجام قتل به قصد خروج از اراک از محل وقوع حادثه متواری شده اند.

او اضافه کرد: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس و در کمتر از ۴ ساعت از زمان وقوع قتل، عاملان قتل که تحت عنوان مسافر با یک دستگاه اتوبوس در حال خروج از اراک بودند، شناسایی و در حالی عملیاتی در مسیر اراک- قم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار داشت: در تکمیل تحقیقات از افرد دستگیر شده، مشخص شد که یکی از دستگیرشدگان به علت اختلافات قبلی با مقتول وارد مشاجره لفظی شده و با مشارکت دیگر دوست دیگرش، او را به قتل رسانده و سپس از صحنه قتل متواری شده اند.

او ادامه داد: متهمان دستگیر شده در این عملیات برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.