سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف اراضی ملی در فسا

۶ هزار متر مربع از اراضی ملی منطقه بنه رز شهرستان فسا رفع تصرف شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید کشاورزیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فسا گفت: متخلفان با ساخت و ساز غیر قانونی و کاشت نهال میوه در سطح شش هزار متر مربع از اراضی ملی پلاک بنه رز بخش مرکزی شهرستان فسا اقدام به تخریب و تصرف این اراضی کرده بودند که پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

او، بیان کرد: این عملیات به موجب آراء صادره قضایی و بر اساس تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع و حسب احکام صادره از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فسا اجرا شد.

کشاورزیان، تصریح کرد:  با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و همکاری نیرو‌های انتظامی بخش کوشک قاضی عملیات رفع تصرف اجرا و پس از پاکسازی ادوات و ابزار آلات جرم، منطقه به حالت اولیه بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فسا با هشدار جدی به سودجویان و متصرفان اراضی ملی از مردم درخواست کرد قبل از انجام هر گونه اقدامی در اراضی مجاور عرصه‌های طبیعی با مراجعه به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مجوز‌های لازم را اخذ و از مستثنیات بودن زمین اطلاع حاصل کنند.

او،از مردم و همیاران طبیعت درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا تخریب و تصرفات غیر مجاز در اراضی ملی مراتب را از طریق تماس با تلفن‌های ۱۳۹ و یا ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.