سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود آب شرب در شهر دستنا برطرف می‌شود

عملیات اجرایی خط انتقال آب شهر دستنا از توابع شهرستان کیار آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام شهبازی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کیار از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب آشامیدنی شهر دستنا خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح کمبود آب شرب این شهر برطرف می‌شود.

او افزود: با توجه به کمبود آب در برخی محله‌های شهر دستنا در سال ۹۹، شرکت آب و فاضلاب استان اقدام به اجرای این خط انتقال آب شرب از مخزن ذخیره آب به سمت شهر با هدف رفع کمبود آب به ویژه در فصل تابستان اقدام کرده است.


بیشتر بخوانید


شهبازی، عملیات اجرایی این طرح را حفر کانال، لوله‌گذاری با لوله ۲۰۰ میلیمتری پلی‌اتیلن به طول حدود هزار و ۵۰۰ متر طبق اصول فنی مهندسی پس از اجرای خاک سرندی و نوار اخطار زیر نظر ناظرین شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد.

او اعتبار لازم برای انجام این خط انتقال آب را ۷۵۰ میلیون تومان برآورد کرد و افزود: در راستای بهسازی و نوسازی شبکه داخلی آب شهر دستنا این شرکت طی سال ۹۹ یک هزار متر از شبکه آبرسانی با همکاری شهرداری تعویض شده است.

شهبازی گفت: احداث مخزن ذخیره آب آشامیدنی جدید برای شهر دستنا نیز با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب در دستور کار است که در صورت تخصیص اعتبار در محل جانمایی شده عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.