سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبور آلومینیوم سازان اراک از صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در آبادان صنعت نفت این شهر را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و از هفته بیست و دوم شامگاه دیشب تیم آلومینیوم اراک در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر رفت و پیروز از میدان بیرون آمد.

این دیدار ساعت ۲۱:۱۵ شامگاه دیشب در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد و تیم فوتبال آلومینیوم اراک توانست با یک بازی هجومی و  ثمر رساندن تنها گل این بازی از صنعت نفت آبادان عبور کند.

تنها گل این دیدار را حامد پاکدل در دقیقه ۱۵ برای آلومینیوم سازان وارد دروازه نفت آبادان کرد و با همین نتیجه یک بر صفر بازی ادامه پیدا کرد و پایان یافت.

نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی با این برد ۳۲ امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل گل  کمتر در جایگاه قبلی ماند و در پنجم جدول بعد از گل گهر سیرجان قرار گرفت.

صنعت نفت آبادان هم با همان ۲۵ امتیاز قبلی با یک پله سقوط در جایگاه یازدهم جدول بعد از شهر خودرو قرار گرفت.

از حواشی این بازی این که محمد حسین زواری بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه ۲۹ کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که پس از سال‌ها برای نخستین بار به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور راه یافته و به عنوان پدیده این فصل بازی‌های لیگ برتر مطرح است بعد از فراز و نشیب‌های پایان نیم فصل اول و رفتن خطیبی و کنار گذاشتن خرمزی اکنون با هدایت علیرضا منصوریان به عنوان سومین سرمربی در لیگ برتر به پیش می‌رود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.