سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغ سرمایه گذاری در بندر امیرآباد روشن شد

اولین قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال جدید در بندر امیرآباد منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سعیدی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: اولین قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال جدید به ارزش ۳۸۴ میلیارد ریال در زمینه احداث کارخانه تولید خوراک آماده دام و طیور در بندرامیرآباد، منعقد شد.

او از استمرار اجرای سیاست‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پیگیری برنامه‌های راهبردی توسعه مشارکت داخلی و خارجی سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۴۰۰ همچون پارسال در بندر امیرآباد خبر داد.

سعیدی پور با اشاره به اینکه این بندر به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور می‌کوشد در سال مزین به نام " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها " از تمام ظرفیت‌های خود در جهت پویایی و ازدیاد تولید و اشتغالزایی در منطقه بهره گیرد، افزود: بر این اساس، قرارداد کارخانه تولید خوراک آماده دام و طیور بلند مدت و ۲۵ ساله می‌باشد که طرف سرمایه گذار طبق این قرارداد متعهد است آن را در مدت یک سال در اراضی پسکرانه این بندر احداث کند.

او گفت: ظرفیت تولیدی این کارخانه طبق طرح سرمایه گذاری ارائه شده از سوی سرمایه گذار ۵۰ هزار تن در سال بوده که با بهره برداری از آن برای ۴۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

مدیرکل بندرامیرآباد در پایان با بیان اینکه ۱۰ هزار متر مربع از اراضی پسکرانه بندر امیرآباد جهت احداث این کارخانه به سرمایه گذار واگذار شد، ضمن تبیین معیار‌های جذب مشتریان و سرمایه گذاران در بندر امیرآباد، اصلاح فرآیند سرمایه گذاری، تسریع در پاسخگویی و سیاست گذاری‌های مدون در ارتقاء رضایتمندی مشتریان را بخشی از اقدامات این بندر در ترغیب سرمایه گذران جهت سرمایه گذاری برشمرد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.