سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مس رفسنجان ۰-۱ نساجی؛ سوغات طلایی نساجی از کرمان

نساجی قائمشهر در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر توانست مس رفسنجان را با یک گل شکست دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،لیگ برتر فوتبال بعد از وقفه‌ای کوتاه دوباره از سر گرفته شد و هفته بیست و دوم امشب با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که قرمزپوشان نساجی که شرایط کاملا بحرانی را بعد از دو شکست پیاپی تجربه می‌کنند، از ساعت ۲۰:۴۵ به مصاف مس رفسنجان رفت، تیمی که در اولین فصل خود نتایج قابل توجهی کسب کرده است.

شاگردان ساکت الهامی بازی را منطقی آغاز کردند و سعی کردند با یک دفاع منطقی ابتدا گل نخورند و سپس در فرصت مناسب به میزبان ضربه بزنند و حداقل بدون امتیاز از رفسنجان رهسپار مازندران نشوند.

تاکتیک مهمان جواب داد و آن‌ها روی فرصت طلبی شاهین ثاقبی توانستند دقیقه ۳۳ به گل برتری برسند، در ادامه هم فشار‌های میزبان برای به تساوی کشاندن بازی بی نتیجه بود و نیمه اول با همان برتری یک گله مهمان به پایان رسید.

نیمه دوم اگرچه با فشار بازیکنان مس همراه بود و با چند تغییر در فاز هجومی توانستند موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه نساجی خلق کنند، اما نتوانستند از فرصت‌ها بهره ببرند و مهمان توانست سه امتیاز این دیدار را در یکی از حساس‌ترین برهه تاریخ خود از آن خود کند.

نساجی با این سه امتیاز ۱۹ امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به ذوب آهن در رده چهاردهم قرار گرفت و نارنجی پوشان مس هم با ۲۸ امتیاز در رده هفتم ایستادند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.