سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از هزار سالمند در مهاباد واکسن کرونا دریافت کردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تاکنون بیش از هزار و ۱۰۰ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال در مهاباد علیه کرونا واکسینه شده اند.

بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با بیان اینکه سه هزار و ۷۱۸ سالمند این شهرستان واجد شرایط واکسیناسیون گروه سنی بالای ۸۰ سال هستند، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: به اندازه کافی واکسن برای افراد دارای شرایط سنی بالای ۸۰ سال فراهم است و شهروندان نگران کمبود واکسن یا از قلم افتادن خود نباشند.

او با اشاره به اینکه دو مرکز جدید برای واکسیناسیون کرونا در مهاباد راه اندازی و فعال شد، تصریح کرد: این مراکز در ۲ منطقه شمال و جنوب شهر برای تسهیل حضور سالمندان و دیگر شهروندانی که در رده‌های سنی مختلف در آینده نزدیک اقدام به تزریق واکسن می‌کنند، راه اندازی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت: همچنین تمام پایگاه‌های روستایی برای واکسیناسیون سراسری شهروندان در مراحل زمان بندی شده برای تزریق واکسن آماده خواهند شد.

حسینی تاکید کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بهترین واکسن و اقدام پیشگیرانه در مقابله با کرونا است و شهروندان باید آن را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.