سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبور امواج ناپایدار از جو منطقه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : به دلیل عبور امواج ناپایدار از جو منطقه تا اواخر وقت روز چهارشنبه طی ساعاتی از بعدازظهر و اواخر وقت هر روز شاهد وزش باد و رشد ابر در جو استان خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت جوی استانی طی هفته جاری، گفت : به دلیل عبور امواج ناپایدار از جو منطقه تا اواخر وقت روز چهارشنبه طی ساعاتی از بعدازظهر و اواخر وقت هر روز شاهد وزش باد و رشد ابر در جو استان خواهیم بود.

او گفت : این شرایط عمدتا در نواحی کوهستانی شمال و شرق استان ممکن است گاهی اوقات با رگبار موقت باران و رعد و برق همراه باشد که احتمال آن از روز دوشنبه تا چهارشنبه بیشتر به نظر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: وزش باد طی این مدت تشدید می‌شود که علاوه بر گرد و خاک محلی احتمالا سبب نفوذ غبار نسبتا رقیق به خصوص برای نواحی مرزی می‌شود.

او دمای هوا شهر کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را در بین حداقل هشت و حداکثر ۲۷ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: سومار با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقطه استان و بخش کوزران با کمینه دمای پنج درجه سانتی گراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.