سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیت آستان قدس رضوی :

نقش شهید سلیمانی در امنیت منطقه چشمگیر بوده است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهید سلیمانی مرد میدان و دیپلماسی بود. بیان و تحلیل قوی و استدلال‌های قدرتمندانه این شهید باعث تأثیرگذاری او در کشور‌های منطقه شده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در جلسه بیان معارف اعتقادی «معاد در قرآن» که درحرم مطهر رضوی برگزار شد، ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران را یکی از مصادیق تعظیم شعائر الهی دانست و گفت: باید یاد کسانی که در راه احیای این شعائر الهی مقاومت و ایستادگی کردند و با نثار خون خود به فیض شهادت رسیدند را گرامی بداریم.

او با بیان اینکه رشادت‌ها، فداکاری‌ها و خدمات شهید سلیمانی از خاطر ملت ایران و امت اسلام هیچ‌گاه پاک نخواهد شد،افزود: شهید سلیمانی مرد میدان و دیپلماسی بود. بیان و تحلیل قوی و استدلال‌های قدرتمندانه این شهید باعث تأثیرگذاری او در کشور‌های منطقه شده بود.

تولیت آستان قدس رضوی به نقش بسیار مؤثر و تعیین‌کننده شهید سلیمانی در حفظ امنیت منطقه اشاره وادامه داد: بی‌شک نقش شهید سلیمانی در ایجاد همسویی در کشورهای سوریه و عراق برای مقابله با سیل حملات داعش که با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی صهیونیسم، استکبار و ارتجاع منطقه قدرت گرفته بود، بسیار چشم‌گیر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی بیان کرد: ایجاد همسویی در عراق با توجه به ساختار قدرت در آن بسیار دشوارتر از سوریه بود؛ شهید سلیمانی به‌عنوان فردی که مرد میدان و دیپلماسی بود، به‌خوبی این وحدت و همراهی را در عراق برای مقابله با داعش ایجاد کرد.

او تصریح کرد: ایجاد همسویی در کشور‌های مختلف و بسیج مردمی برای مقابله با داعش پیش از اینکه پروژه‌ای نظامی باشد، نیازمند پشتوانه قوی و عمیق فکری و استدلالی است که شهید سلیمانی از آن برخوردار بود.

انتها ی پیام// ف. غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.