سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطیفی: در این شرایط حساس باید از اسکوچیچ حمایت کنیم/ حاشیه پرداز‌ها، وطن پرست نیستند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در این شرایط حساس باید از دراگان اسکوچیچ حمایت کنیم؛ زیرا تیم ملی با وضعیت ویژه‌ای مواجه است.

علی لطیفی، کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شایعه حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی فوتبال ایران پیش از برگزاری ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: این موضوع قطعا درست نیست؛ زیرا ما در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. در چنین وضعیتی شایعه سازی به وهیچ وجه کار درستی نیست. از طرفی برانکو با تیم ملی عمان وضعیت خوبی دارد و از نظر قرارداد نیز مشکلات ایران را ندارد.

او افزود: این موضوع صرفا به برانکو مربوط نمی‌شود و مربی دیگری نیز در این شرایط این ریسک را قبول نمی‌کند. مربیگری در تیم ملی بزرگ ایران برای هر شخصی سخت است. کی روش از تیم ملی ایران راهی کلمبیا شد و سپس ویلموتس جای او را گرفت. اسکوچیچ مثل کی روش و ویلموتس نام بزرگی ندارد، اما به هر ترتیب نباید برای او حاشیه سازی کنیم.  

لطیفی در ادامه بیان کرد: جدا از این که انتخاب اسکوچیچ مناسب بود یا خیر، در این شرایط حساس باید از او حمایت کنیم. بحث ما اسکوچیچ و برانکو نیست؛ زیرا تیم ملی به حمایت احتیاج دارد. من فکر می‌کنم افرادی که این حاشیه سازی‌ها را انجام می‌دهند به دنبال منافع شخصی هستند و یقین دارم که وطن پرست نیستند. افرادی که به دنبال جا به جایی مربی تیم ملی هستند، پر کردن جیب را به منافع ملی ترجیح داده اند.  

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره ماجرای شکایت شستا از فدراسیون فوتبال نیز گفت: یک موضوع را باید بپذیریم. حرف من این است که اصلا چرا باید این اتفاق رخ می‌داد تا شستا از فدراسیون فوتبال شکایت کند. مدیریت فدراسیون فوتبال فاجعه بوده است. قراردادی که با ویلموتس بسته شد، یکی از بدترین قرارداد‌های تاریخ بود و یک فساد گسترده در آن وجود داشت.  

او ادامه داد: افرادی که این قرارداد را بسته اند باید پاسخگو باشند؛ زیرا میلیارد‌ها تومان از پول مملکت به تاراج رفته است. در کشور‌های صاحب فوتبال اگر تنها ۱۰ هزار دلار جا به جا می‌شد، تمام ارکان اجرایی محکوم می‌شدند. تا زمانی که برخورد قاطعی با این اتفاقات نشود، این موضوعات را شاهد خواهیم بود.  

لطیفی اضافه کرد: فوتبال در این وضعیت بد اقتصادی تنها دلخوشی مردم است؛ بنا بر این امیدوارم تمام منتقدان و طرفداران با یکدیگر متحد شوند تا تیم ملی نتیجه بگیرد. زیرا باعث خوشحالی مردم و اهالی فوتبال می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.