سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهدا الگویی برای همه اقشار جامعه هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: شهدا الگویی برای همه اقشار جامعه هستند که امروز همه ما مدیون ایثارگری‌های آن‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز همزمان با آغاز هفته هلال احمر در مراسم تجدید میثاق پرسنل، معاونین و اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل با شهدا و آرمان‌های آن‌ها گفت: امروز همه ما مدیون ایثارگری ها، از خودگذشتگی‌ها و فداکاری‌های شهدا و خانواده آن‌ها هستیم.

او با بیان اینکه باید در مسیر ولایت و شهدا حرکت کنیم، تصریح کرد: هر کسی در هر مسئولیت و جایگاهی که است باید به بهترین شکل ممکن برای اعتلای نظام و انقلاب اسلامی همت مضاعف و کار مضاعف داشته باشد تا شرمنده شهدا نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه شهدا الگویی برای همه اقشار هستند، افزود: شهدا ثابت کردند که باید برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی حتی باید از خون خود گذشت تا هیچ قدرتی جرات تعدی به حریم کشور را نداشته باشد.

ضربی اضافه کرد: تجدید میثاق با شهدا به معنای این است که آماده جان فشانی در راه و مسیر شهدا هستیم و این راه با قدرت بیشتری ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.