سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاشایی: تراکتور متکی به ۲ بازیکن نیست / خیلی‌ها می‌گفتند به پیکان نروید

حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان تهران درباره بازی تیمش با تراکتور تبریز توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تراکتور تبریز اظهار داشت: تراکتور تیم پرقدرت و قابل احترامی است. نتایجی که این تیم در آسیا گرفته، تایید کننده حرف من است. صعود مقتدرانه تراکتور را به مسئولان این باشگاه و مردم آذربایجان شرقی به ویژه مردم شهر تبریز تبریک می‌گویم.

پاشایی در ادامه گفت: می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی داریم. در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. تیم ما نشان داده جوان و منسجم است. امیدواریم بتوانیم با کار‌های تاکتیکی که فردا انجام می‌دهیم، یک بازی خیلی خوب همراه با نتیجه قابل قبول داشته باشیم و خودمان را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

مربی پیکان در واکنش به این که برخی‌ معتقدند که لیگ برتر ایران سخت‌تر از لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: به هر حال بازی کردن در هر جامی سختی‌های خودش را دارد. نمی‌توان گفت که آسیا بازی‌های راحت‌تری نسبت به لیگ برتر دارد. تیم‌هایی که در آسیا شرکت می‌کنند، به ویژه تیم‌های عربی برای حضور در این مسابقات از هر لحاظ تدارک دیده اند. این تیم‌ها بازیکنان بین المللی و با کیفیتی دارند. تیم‌های ایرانی بازی‌های خیلی خوب و درخشانی را به نمایش گذاشتند. خدا را شکر ۳ نماینده ما به دور بعد صعود کردند و امیدوارم در ادامه راه موفق‌تر از بازی‌های گروهی عمل کنند. لیگ برتر ما هم نشان داده یک لیگ پویا و منسجم است. امیدوارم بتوانیم نمایش قابل قبولی را مقابل تراکتور که یکی از تیم‌های خوب لیگ قهرمانان آسیا بود، ارائه و نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

او درباره نتایج ضعیف تیمش در ۳ هفته اخیر خاطرنشان کرد: با استقلال بازی کردیم که یکی از قدرت‌های مسلم لیگ برتر است. با گل گهری بازی کردیم که امسال یکی از بهترین تیم‌های لیگ و دیگر بازی ما هم با آلومینیوم اراک بود که جزء تیم‌های بالای جدول است و در زمین این تیم بازی کردیم؛ بنا بر این تیم ما نتایج ضعیفی نگرفته است.  

پاشایی در ادامه گفت: تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و فکر می‌کنم تا این جای کار نمایش قابل قبولی داشتیم. ابتدای فصل خیلی از دوستان به ما می‌گفتند که هدایت پیکان را قبول نکنید، اما نشان دادیم پیکان تیم خیلی خوب، قابل احترام و بسیار سختکوش و سرسخت برای تمام حریفانش است. نمی‌شود گفت بد نتیجه گرفتیم. می‌دانیم چگونه پیش می‌رویم؛ زیرا در بطن کار هستیم. شاید در بحث نتایج راضی نباشیم، اما از عملکرد تیم رضایت کامل داریم.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد غیبت اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در بازی‌ها و تمرینات اخیر تراکتور، اظهار داشت: این ۲ بازیکن، ستاره‌های فوتبال ایران هستند؛ اما فوتبال ایران نشان داده ستاره‌ها کار را در نمی‌آورند. تعدادی جوان جویای نام در کنار بازیکنان بسیار با کیفیت تراکتور هستند. این نشان می‌دهد که تراکتور متکی به ۲ بازیکن نیست. البته آن‌ها انسان‌های قابل احترامی هستند، اما نفراتی که جایگزین آن‌ها می‌شوند، انگیزه بالاتری دارند و کار را هم برای ما سخت‌تر می‌کنند.

پاشایی درباره محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: متاسفانه فرزاد حاتمی، محمد ستاری و محمد ابراهیمی را به خاطر مصدومیت و بازیکن محرومی هم نداریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.