سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۰ هزار کرمانشاهی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار کرمانشاهی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند، گفت : این اعضا در رشته‌های تخصصی و به صورت داوطلبانه با سازمان همکاری و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : جمعیت هلال‌احمر در آستانه ۱۰۰ سالگی و با شعار «یک قرن خدمات داوطلبانه مقایسه‌نشدنی» همیشه و در همه بحران‌های کشور منشا خیر و برکت بوده و مردم را تنها نگذاشته است.

او در خصوص خدمات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در سال ۹۹ گفت : پارسال بیش از ۶۰۰ حادثه مختلف داشتیم که این سازمان به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن‌ها دخالت داشت بطوریکه در این حوادث ۳۹۶ مصدوم نجات و خدمات امدادی به موقع را دریافت کرد.

معتمدی از فعالیت ۸۳۶ تیم عملیاتی و سه هزار و ۲۳۱ نیروی عملیاتی در استان خبر داد و افزود: پارسال ۵۸۷ اعزام و پنج سورتی پرواز موفق داشتیم.

این مسئول زلزله و سیل در کرمانشاه را موجب تضعیف زیرساخت‌های لجستیکی استان دانست و ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده سه دستگاه خودرو به ارزش پنج میلیارد تومان وارد استان شد و انبار‌های امدادی هم با اقلام اساسی شارژ و تجهیز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یک عملیات در پارسال باعث شد کرمانشاه در سطح جهانی مطرح شود، گفت: بالگرد هلال‌احمر در سه ساعت مصدومی را از دیواره بیستون نجات داد که صلیب‌سرخ جهانی این عملیات بی‌نظیر را از کرمانشاه منعکس کرد.

معتمدی نقش هلال‌احمر در کنترل بیماری کرونا را هم بسیار برجسته دانست و افزود: این سازمان در کنار دانشگاه علوم‌پزشکی طرح شهید حاج قاسم را به نحوی اجرا کرد که امروز کرمانشاه جلوتر از سایر استان‌ها و با کمترین هزینه پیک کرونا را پشت سر گذاشته است و این در حالیست که یادآوری و اطلاع‌رسانی رعایت دستورالعمل های بهداشتی یکی از برنامه‌های مستمر هلال‌احمر در کرمانشاه است.

تهیه و توزیع یک هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا، جمع‌آوری چهار میلیارد کمک از خیرین استان، برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی امدادی، به روزرسانی تجهیزات تیم‌های واکنش سریع، تهیه ست‌های زنده‌یاب و تجهیز شهرستان‌ها، افتتاح و بهره‌برداری از بانک امانات پزشکی در استان، افتتاح ۲۳۸ خانه هلال‌احمر در روستا‌ها برای امدادرسانی سریع در مواقع بحرانی و افتتاح و بهره‌برداری از مرکز توانبخشی با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان بخشی از خدمات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در پارسال بود که معتمدی به آن اشاره کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.