سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۲۵ درصدی طرح کنارگذر شمالی بروجن

فرماندار بروجن گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح کنارگذر شمالی بروجن حداقل به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن با اشاره به لزوم زیرساخت‌های شهری گفت: تاکنون برای احداث طرح کنارگذر شمالی بروجن ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او افزود: احداث طرح کنارگذر شمالی بروجن تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌علت فعالیت مطلوب پیمانکار پروژه، از برنامه زمان‌بندی جلوتر است.


بیشتر بخوانید


ملکی کنارگذر شمالی بروجن را یکی از پروژه‌های زیرمجموعه طرح شهرکرد به بروجن به لردگان دانست و اضافه کرد: این پروژه به‌طول هشت کیلومتر و به‌صورت چهار خطه احداث می‌شود و تکمیل و بهره‌برداری از آن حداقل به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

او ادامه داد: این طرح در صورت تامین به‌موقع اعتبارات در بهار سال آینده (۱۴۰۱) تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

ملکی گفت: با توجه به استقرار ۴۰ درصد از صنایع چهارمحال و بختیاری در پنج شهرک و واحد صنعتی شهرستان بروجن، قرارگر فتن این شهرستان در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور و همچنین برخورداری از ۱۵ مسیر ورودی و خروجی با شهرستان‌ها و استان‌های همجوار، در شبانه‌روز افزون‌بر ۵۰ هزار خودرو از جاده‌های این شهرستان عبور می‌کند.

او افزود: همین عامل باعث وارد شدن خسارت‌های فراوان به زیرساخت‌های شهری در شهرستان بروجن شده است و احداث کنارگذر شمالی بروجن می‌تواند در حفظ این زیرساخت‌ها نقش‌آفرین باشد.

ملکی اضافه کرد: با احداث و بهره‌برداری از کنارگذر شمالی بروجن ۷۰ درصد از ترافیک مرکز این شهرستان کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.