سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۶ هزار و ۸۷۳ نفر در زنجان مشمول بیمه بیکاری شدند

یوسفی گفت: پارسال ۷ هزار و ۸۰۰ نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۸۷۳ نفر مشمول بیمه بیکاری شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان بابیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل متضرر شدند، گفت: در این راستا دولت تسهیلات لازم را در اختیار این مشاغل قرار داد.

او افزود: در استان زنجان ۷ هزار و ۸۰۰ نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که پرونده آن ها مورد بررسی و پالایش قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: از این تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ نفر در استان زنجان مشمول بیمه بیکاری شدند و مقرری لازم را دریافت کردند.

یوسفی با بیان اینکه مشاغل آسیب دیده از کرونا در ۱۳ رسته برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کردند، ادامه داد: تنها هدف دولت از پرداخت تسهیلات تثبیت و حفظ اشتغال است.

او گفت: پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان زنجان بسیار خوب بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان افزود: کرونا بیشترین آسیب را به اشتغال بخش خدمات و گردشگری وارد کرد و در حال حاضر درصد زیادی از مشاغل در بخش گردشگری بیکار شده اند که امیدواریم طی امسال با قطع زنجیره کرونا اشتغال در بخش خدمات و گردشگری افزایش یابد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.