سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد پلیس رژیم صهیونیستی از مواضع احزاب در قبال حادثه الجلیل

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی با انتقاد از فرار احزاب از مسئولیت خود در قبال حادثه مرگبار الجلیل، اعلام کرد اجازه نمی‌دهد پلیس مقصر وقوع این حادثه معرفی شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی پس از گذشت یک هفته، درباره فاجعه ریزش پل در مراسمی مذهبی صحبت کرد.

کوبی شبتای، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی در گفتگو با N ۱۲ درباره اقدام پلیس تحت فشار سیاستمداران در عدم اعمال محدودیت در تعداد شرکت کنندگان در این مراسم و همچنین تماس تلفنی بین او و امیر اوهانا، وزیر امنیت عمومی، صحبت کرد.

او با بیان اینکه «وجدان من روشن است و من استعفا نمی‌دهم»، گفت: گروه‌های مختلفی قصد دارند پلیس را مقصر این فاجعه معرفی کنند و این گونه اقدامات، کار را برای پلیس سخت کنند. آن‌ها باید بدانند من اجازه نمی‌دهم ما را به بره‌های قربانی تبدیل کنند.

شبتایی تأیید کرد: از تمام جزئیات آنچه در آن شب در کوه اتفاق افتاده اطلاع ندارد. وقتی احزاب دیگری که مسئول برگزاری این رویداد هستند از پاسخگویی فرار می‌کنند، مقصر اعلام کردن پلیس کار آسانی است.

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی اضافه کرد: پلیس می‌دانست که خطرات و ضعف‌هایی در محوطه برگزاری آن مراسم وجود دارد. همچنین رفع محدودیت‌های کرونایی هم مزید بر علت شد. آنچه که حالا مورد بررسی است، موضوع انفجار است.  

وی به N۱۲ گفت که اوهانا به او دستور داده که در این باره نامه‌ای را به دادستان کل ارسال نکند و خواستار ایجاد یک کمیسیون تحقیقاتی باشد.

شایان ذکر است، در اثر فرو ریختن پلی در یک مراسم مذهبی در روستای میرون در غرب شهر صفد در شمال سرزمین‌های اشغالی، دست کم ۴۵ نفر کشته و بیش از ۱۵۰ نفر مجروح شدند. صهیونیست‌ها پس از این فاجعه با اعتراض مقابل محل اقامت نتانیاهو، خواستار پیگیری این موضوع شدند.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.