سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق و کشف ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در شهرکرد

سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری، از دستگیری یک سارق کابل برق و یک مالخر در شهرستان شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ جعفر نفر سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از معابر سطح شهرستان شهرکرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با بررسی پرونده و احتمال اینکه سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش‌های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.


بیشتر بخوانید


نفر اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی یک سارق و یک مالخر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی کابل و سیم برق کشف شد.

او با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

نفر گفت: سارق و مالخر پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و پس از سیر مراحل قضایی با صدور قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

نفر در پایان با بیان اینکه پلیس بامخلان نظم و امنیت برخورد قاطع دارد از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.