سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش‌های پرحجم در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی رخ می‌دهد

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارش‌های پرحجم و وقوع سیلاب در ۱۷ شهرستان استان هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون مه گرفتگی در جاده‌های سبزوار - شاهرود و درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، موجب کاهش دید افقی در این مسیر‌ها شده است.

او ترافیک در جاده‌های خراسان رضوی را به صورت عادی و روان توصیف کرد و افزود: بارش باران در مسیر سبزوار- شاهرود موجب لغزندگی سطح جاده در این مسیر شریانی شده است.

همچنین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نیز با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارش‌های پرحجم و وقوع سیلاب در ۱۷ شهرستان در این هفته هشدار داد.

بر این اساس وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق طی امروز و فردا در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ، افزایش شدت وزش باد در مناطق بادخیز و وزش باد شدید توأم با گرد وخاک با احتمال بروز خسارت، وقوع سیلاب، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، همچنین ایجاد رواناب و آبگرفتگی پیش‌بینی شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه به عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه‌های فصلی و همچنین احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و عدم صعود به ارتفاعات تاکید کرده است.

انتهای پیام/ز.ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.