سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله گروه‌های مسلح در لیبی به محل برگزاری جلسات شورای ریاستی

سخنگوی شورای ریاستی لیبی اعلام کرد گروه‌های مسلح در طرابلس به هتلی که محل برگزاری جلسات این شورا بود، حمله کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، سخنگوی شورای ریاستی لیبی اعلام کرد گروه‌های مسلح در طرابلس به هتلی که شورای ریاستی در آن تشکیل جلسه داده بود، حمله کردند.

نجوا وهیبه، سخنگوی شورای ریاستی لیبی در شبکه‌های اجتماعی از حمله گروه‌های مسلح در طرابلس روز جمعه به هتلی که محل جلسه این شورا بود، خبر داد و گفت: خطرات مداومی شورای ریاستی را تهدید می‌کند.

تصاویر تایید نشده در شبکه‌های اجتماعی حضور افراد مسلح در ورودی هتل کارینتیا را نشان می‌دهد. گفته شده این گروه به عملکرد نجلا منقوش، وزیر خارجه لیبی اعتراض داشتند.

شورای ریاستی لیبی  از سوی سازمان ملل انتخاب شد و در ماه مارس آغاز به کار کرد و جایگزین دولت‌های رقیب در شرق و غرب شد.

عبدالحمید دبیبه، نخست وزیر شورای ریاستی برای جلب حمایت بسیاری از جناح‌های رقیب لیبی تلاش کرده و کابینه بزرگی تشکیل داده است که شامل مجموعه‌ای از شخصیت‌های عقیدتی و منطقه‌ای است.

هفته گذشته، نجلا منقوش، وزیر امور خارجه لیبی در گفت‌و‌گو با مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه بر لزوم خروج تمام نیروهای نظامی خارجی در این کشور تاکید کرد.

ترکیه اعلام کرد حضور نظامی این کشور در لیبی با سایر نیرو‌های خارجی متفاوت است زیرا او به دعوت سازمان ملل متحد به این کشور آمده و تا زمانی که دیگران این کار را انجام ندهند عقب نشینی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.