سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال کمک مردمی

هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال کمک مردمی در استان چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) و دبیر قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه چهارمحال و بختیاری گفت: در طول دوران شیوع ویروس کرونا هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی در این استان جمع‌آوری شده است.

او افزود: این کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی در اختیار قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه استان گذاشته است و بین نیازمندان شهرستان‌های ۱۰ گانه توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


اکبری اضافه کرد: به طور یقین کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم چهارمحال و بختیاری در دوران شیوع ویروس کرونا از این مبلغ بیشتر بوده است.

او ادامه داد: کمک‌های مردمی که در اختیار دبیرخانه قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری گذاشته شده، از طرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، جمعیت هلال‌احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و قرارگاه امام رضا (ع) بین نیازمندان استان توزیع شده است.

اکبری گفت: همزمان با مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، پنج هزار بسته معیشتی از سوی این نهاد‌های حمایتی به شهرستان‌های استان ارسال و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا ۱۰۰ سری جهیزیه نیز با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تهیه و از سوی نهاد‌های حمایتی استان بین نیازمندان توزیع شده است.

اکبری اضافه کرد: مردم استان در دوران شیوع ویروس کرونا کمک‌های فراوانی برای نیازمندان جمع‌آوری کردند و در این مدت بسیاری از مالکان نسبت به بخشش اجاره‌بهای املاک و برخی مردم نسبت به اختصاص کمک‌هایی برای تامین هزینه‌های بهداشتی، درمانی، معیشتی، جهیزیه نوعروسان، ساخت خانه‌های نیازمندان و جبران بخشی از خسارت‌های افراد آسیب‌دیده اخصاص داده‌اند.

او ادامه داد: بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه استان فعال بوده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.