سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرش‌های استثنایی یک استاد کونگ فو + فیلم

مهارت دیدنی یک استاد کونگ فو در پریدن تصویربرداری شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، رشته رزمی کونگ فو نیازمند تمرین‌های خاصی است تا جسم و روح مبارز به هماهنگی برسند. استادان این رشته به توانمندی‌های خاصی دست پیدا می‌کنند که برخی از آنها را می‌توانید در فیلم زیر مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

 


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا مشخص شد که فیلماشون اینقدرا هم الکی نیست
عمار
۲۲:۳۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
یک انسان و یک استاد فرهیخته واقعی خردمند کامل واقعی بی ادعا خداجوی می تواند با قدرت ذهنش به راحتی روی آب راه برود روی آب پشتک وارو بزند بدون آنکه در آب فرو رود می تواند طی الارض کند از پایه کوه در یک چشم بهم زدن به بالای کوه بایستد و می تواند به آرامی از همان ارتفاع بلند کوه به پایین آهسته سقوط آزاد کند بدون چتر نجات و می تواند در یک آن یک لحظه تمامی ابعاد دوروبرش را ببیند و می تواند ذهن حریفانش را بخواند و ضرباتشان را دفع کند و حتی می تواند گلوله شلیک شده به طرفش را خنثی کند و قبل از آنی کهبه بدنش برخورد کند به زمین می ریزند و می تواند با نگاه ذهنیش به حریفانش ضربات مختلفی وارد کند و می تواند بیماران را شفا دهد و می تواند مرده را زنده کند و می تواند سخنان حیوانات را بفهمد و حیوانات وحشی را رام خود کند و می تواند از حرکت پر سرعت و پرقدرت تمامی وسایل نقلیه های هوایی زمینی دریایی جلو گیری کند و می تواند از دیوار جسم و جانش را عبور دهد بدون آنکه آن دیوار خراب شود و می تواند بدون ماسک و اکسیژن در اعماق دریاها و اقیانوسها شنا کند و در همان لحظه به آسمان پرواز کند اگر به این درجات از اندکی از علوم خداوند جل جلاله رسیدیت بدانید که تازه به درجه مشاوری حضرت سلیمانی نبی س رسیدیت که تخت پادشاهی ملکه صبا را کمتر از یک چشم بر هم زدن در کاخ حضرت سلیمان نبی س حاظرش کرد و ملکه صبا را شگفت زده کرد و او هم اندکی از علوم خداوند جل جلاله به اذن الله به او داده شده بود .
فقط باید به این استاد کنگفو بگوییم بسیار سفر باید تا پخته شود خامی و هنوز بسیار خامی . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله عمار جان. شما خیلی بلدی حرف بزنی.بیشتر می نوشتی.
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
ب نظر من ک هر چقدر چینی ها پیشرفت کردن تو علم
و همون قدر تو، تو خرافات پیشرفت کردی.
در نهایت هم اِدعااااااااااااااافتاد.
حسام الدین
۱۹:۲۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
از لحاظ ذهنی خیلی قوی هستند
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین ،اینها از قدرت اولیه پرش هستند
ارمغانخانه
۱۸:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام


کاشکی منم مث این بودم
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوبه اینجور کارا واسه عصر جدید خوبه! بیکار بودم از امروز اینا رو تمرین میکنم!