سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهتزاز پرچم فلسطین در آسمان بجنورد

همزمان با روز جهانی قدس پرچم فلسطین در میدان مرکزی شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به اهتزاز در آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی امروز جمعه در آیین به اهتزار درآمدن پرچم فلسطین در بجنورد گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که همیشه حامی ملت مظلوم فلسطین با اتکا بر انگیزه‌های دینی و اسلامی بوده و هست.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام جعفری افزود: اگرچه برخی از کشور‌های منطقه در قبال فلسطین موضع حمایت گرانه می‌گیرند، اما هدف آن‌ها از از این حمایت‌ها، دستیابی به منافع خودشان است و این انگیزه منفعت محور هیچ تفاوتی با انگیزه شوم اسراییل ندارد.

او با اشاره به این که، رژیم صهیونیست دشمن بشریت است، عنوان کرد: دشمنی‌های این رژیم فاسد محدود به مردم مظلوم فلسطین نیست، بلکه تاریخ ثابت کرده است که این رژیم کودک کش دشمن تمام ارزش‌های والای آزادی در بسیاری از کشور‌های منطقه است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: رژیم صهیونیستی بار‌ها با کمک انگلیس و آمریکای جنایتکار در منطقه دست به ترور‌های ناجوانمردانه و اقدام خرابکارانه زد، ولی متاسفانه حتی یک بار شاهد انتشار بیانیه‌ای از سوی مجامع بین المللی نبودیم.

بنا به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامگذاری شده است که همه ساله مردم سراسر جهان این روز را گرامی می‌دارند.

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا روز قدس در استان خراسان شمالی با برافراشتن پرچم فلسطین در یکی از میادین اصلی شهر بجنورد مرکز استان گرامی داشته شد.

در پایان این آیین پرچم اسراییل و آمریکا از سوی حاضران در حمایت از مردم فلسطین به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.